Witam Ciebie drogi czytelniku :) Chciałbym podzielić się z Tobą radością, jaką daje muzyka Big Beat. Mi osobiście mózg się grilluje na dźwięk tego świetnego feelingu, a baterie ładują się tak bardzo, że nawet Energizer przy tym wysiada, a więc... Push The Tempo!

niedziela, 19 lipca 2009

Stacje radiowe online

Jest piękny wakacyjny wieczorek, słuchawki wrzynają mi się w uszy, a tabaka w nozdrza. Właśnie co, zrobiłem dość długą przewieszkę przez internet i wybrałem najbardziej interesujące stacje radiowe traktujące o muzyce elektronicznej big beat oraz breakbeat. Słucham tego już trochę i muszę przyznać, że jestem równie zaskoczony, co zadowolony - oprócz bardzo ciekawych, nieznanych mi wcześniej utworów puszczanych przez DJ, znalazły się także klasyki The Chemical Brothers, Apollo 440 czy Fatboy Slim'a - zatem tym bardziej polecam owe stacje.

  1. Bigbeat.ch - szwajcarski serwis i radio traktujące o muzyce big beat. Początki serwisu sięgają aż 1999 roku, więc respect. Możemy spodziewać się świetnej muzyki utrzymanej w klasycznym klimacie gatunku - posłuchaj!
  2. Bigbeats.ru - rosyjska stacja online, także skupiająca się na big beat. Z początku obawiałem się tej rosyjskości, serwis wyryli cyrylicą, więc nawet się nie zagłębiałem ;) Ale nie mogłem się rozczarować - trzymają poziom, a nawet nieźle potrafią rozśmieszyć, jak np. kawałkiem, który rozpoczyna się angielskimi słowami z rosyjskim akcentem: "I drank, I drank, she danced, I drank, she danced... and she was beauuuutiful" xD - posłuchaj!
  3. NSB RADIO - brytyjskie radio określające się jako największa stacja na świecie puszczająca breaks, breakbeat. Została wybrana najlepszą stacją w 2008 i 2009 roku w Breakspoll International Breakbeat Awards. Piszą o sobie, że ich DJs grają 24/7 puszczając sety breaks, breakbeat, big beat, glitch, nu skool breakz, funk, dubstep, soul. Jest funkowo - jest dobrze - posłuchaj!
  4. UnitedBreaks.fm - kolejna brytyjska rozgłośnia traktująca o muzyce podobnie, jak poprzednia - posłuchaj!
  5. Radio Snowboard - stacja grająca, łatwo się domyślic, muzykę snowboardową. Trochę Big Beat, trochę Hip-Hopu, troszkę energetyzującego rocka - posłuchaj!

Cóż mogę więcej dodać... - jest moc! Pozdrawiam i zapraszam do komentowania, jeśli trafiłem exactly w gusta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

4BigBeat - Big Beat, Breakbeat, muzyka na imprezy, a także mashups oraz darmowa muzyka


Wszystko o muzyce Big Beat, Breakbeat oraz darmowej muzyce w tym energetycznym klimacie. Ponadto mashups, informacje o DJ i producentach Big Beat, teledyski oraz świetna zabawa w imprezowej atmosferze!